Nie możesz złożyć nowego zamówienia w swoim kraju. United States

Do pudełka proszę włożyć formularz zgłoszenia reklamacyjnego wraz z paragonem.  



Reklamacje związane z Zamówieniami

1. W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Klientowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru (w terminie 2 lat od daty zakupu) poprzez zawiadomienie Sprzedającego:

    a) pisemnie na adres: Firma Handlowa VICO Robert Jachymiak,

 ul. Parkowa 5, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie

    b) telefoniczne pod numerem: 32 678-36-56  (w godzinach pracy sklepu stacjonarnego: 9-18    od poniedziałku do piątku oraz 9-14 w soboty)

    c) pocztą elektroniczną pod adres:  vicosklep85@gmail.com

2. Klient składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego Towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady.

3. Klientowi przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

4. W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Klient składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego Towaru, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy.

5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

6. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:

    a) imię i nazwisko;

    b) adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu;

    c) przedmiot reklamacji;

    d) przyczynę reklamacji;

    e) podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą).

   Załącznik: zgłoszenie reklamacyjne.

7. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych Towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania Towaru przez Klienta.

8. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż 14 dni od momentu ich otrzymania.

9. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Kupującego. 

10. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, Sprzedawca ponosi koszty dostawy Towaru zarówno odesłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, jak również ponownej wysyłki Towaru od Sprzedawcy do Klienta.